آموزش اضافه کردن زبان جدید

آ

درحالت پیشفرض اسکریپت VIP دارای 2 زبان می باشد که به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران قرا می گیرد. درصورتی که مایل باشید زبان جدید در اسکریپت VIP اضافه کنید ، می توانید طبق آموزش ها جلو بروید.

برداشتن یک نمونه جهت ترجمه

ابتدا لازم هست از مسیر نگهداری فایل های اسکریپت خود وارد بخش ProjectFiles و پوشه ی includes و در نهایت پوشه ی languages را مشاهده خواهید کرد.

توصیه می کنیم از فایل زبان فارسی به عنوان نمونه ی خود برای ترجمه کردن استفاده کنید (اگر شما با زبان انگلیسی راحت هستید می توانید از آن نیز استفاده کنید)

استاندارد فایل زبان

با باز کردن یکی از فایل های زبان متوجه خواهید شد که ترجمه در قالب یک const (یا همان ثابت) قرار گرفته است و در بخش config باید مشخص کنید جهت نوشتار به چه صورت می باشد و اسم پروژه هم که vPlus هست باید ثابت بماند. مابقی قسمت به همان صورت باید ترجمه و کپی شود.همچنین زبان هرکشوری را مایل باشید اضافه کنید ، باید اسم آن را به صورت دو حرف استاندارد و همچنین کوچک ذخیره کنید ،برای مثال برای کشور ترکیه باید tr.php ذخیره شود.

فایل زبان در اسکریپت VIP
فایل زبان در اسکریپت VIP

افزودن زبان جدید به سیستم و ذخیره سازی زبان جدید

پس از ترجمه صحیح و دقیق فایل مشاهده شده ، لازم است آن را در کنار مابقی ترجمه ها قرار دهید و وارد مدیریت پنل اسکریپت VIP شوید.

از منوی سریع بر روی “زبان ها” ابتدا باید کلیک کنید و در نهایت لیست پرچم کل کشور ها برای شما قابل مشاهده خواهد بود. حال برای آنکه زبان جدید اسکریپت VIP اضافه شود ، فقط باید روی پرچم مورد نظر کلیک کنید تا فایلی که شما اضافه کرده اید خوانده و به دیتابیس اضافه شود.

درصورتی که مراحل افزودن زبان به درستی کامل شده باشد ، با وارد شدن به پرچم کشور مورد نظر باید تنظیماتی را مشاهده کنید درغیراینصورت با خطا مواجه خواهید شد.

افزودن زبان
نمایی از بخش افزودن زبان جدید

تنظیمات فایل زبان جدید افزوده شده

پس از اینکه تمام مراحل طی شد و زبان با موفقیت به اسم اضافه گردید ، حال باید برای آن یک نام قابل مشاهده انتخاب کنید و گزینه “قابل استفاده” را نیز روشن کنید.

درصورتی که مایلید زبان اضافه شده به عنوان زبان پیشفرض نیز باشد ، باید آن را نیز روشن بفرمایید و همچنین کد زبان قایل تغییر نیست.

تنظیمات فایل زبان افزوده شده
نمایی از بخش تنظیمات زبان

ویکی پدیا

1 دیدگاه

توسط Admin

آخرین نظرات