ایجاد اشتراک فیلم

ا

ایجاد اشتراک فیلم، سریال یکی از بزرگترین دقدقه های وب سایت های دانلودی بوده و هست و اما بهترین راه حل چیست ؟ و چگونه محتوا را اشتراکی کنیم؟

چرا اشتراک گذاری محتوا کار سختی شده ؟

همانطور که با ساختار لینک ها آشنایی دارید ، درصورتی که شخصی به لینک یک فایل دسترسی پیدا کند ، می تواند هر تعداد بار که مایل باشد آن را دانلود و یا در اختیار دیگران نیز قرار دهد. در نتیجه نمی توان از قراردادن لینک در وب سایت خود ، از آن کسب درآمد نیز داشت !

لینک

پلاگین وردپرسی تولید اشتراک

پلاگین های زیادی برای این کار در وردپرس وجود دارد که اکثرا نیز رایگان هستند ولی همگی یک مشکل عمده دارند که درواقع اصلی ترین مشکل ممکن می باشد ! همین مشکل باعث می شود با اشتراکی نکردن محتوا خیلی تفاوتی حاصل نشود.

مشکلات پلاگین های وردپرسی برای تولید اشتراک

اگر شما هم قبلا از این مدل پلاگین های تولید اشتراک فیلم (یا دیگر مدل های اشتراکی) استفاده کرده باشید، قطعا متوجه شده اید که فقط لینک دانلود یا باکس دانلود را وردپرس مخفی می کند و تنها لینک را به کاربرانی که اشتراک داشته باشند نمایش می دهد.

اما مشکل کجاست ؟

کاربر شما در این حالت متوجه خواهد شد که با اتمام اشتراک خود همچنان به لینک های قبلی دسترسی دارد و حتی در لینک دریافت شده می تواند نام دیگر فایل هارا نیز جایگزین و دانلود کند یا حتی از لینک های شما در وب سایت خود نیز استفاده کند !

ایجاد اشتراک فیلم به صورت ایمن

اسکریپت VIP درواقع به صورت تخصصی برای تولید اشتراک و کنترل دانلود طراحی و ساخته شده و ضعف چنین سیستم هایی را اصلا ندارد ! شما در اسکریپت VIP می توانید تولید اشتراک فیلم یا هر نوع دسته بندی دیگری را به راحتی داشته باشید !

ایجاد اشتراک فیلم
ایجاد اشتراک فیلم

راهکار اسکریپت VIP

در اسکریپت اشتراک ویژه یا VIP شما قادر خواهید بود سرور های خودرا به صورت ایمن به اسکریپت متصل کنید و دایرکتوری اختصاصی و ایمن خودرا داشته باشید.

لینک ها کاملا با Internet Donwload Manager یا IDM سازگار هست و کاربر می تواند نام کاربری و رمزعبور خودرا در نرم افزار IDM وارد کند.

تولید لینک ایمن

لینک هایی که به کاربر نمایش داده می شود کاملا موقتی و فقط برای یک کاربر می باشد که در نتیجه لینک اصلی شما به هیچ عنوان قابل مشاهده و کپی برداری نخواهد بود و همچنین لینک تولید شده پس از مدتی خارج از دسترس می شود.

تولید اشتراک فیلم با قابلیت شخصی سازی

شما می توانید تولید و یا ایجاد اشتراک فیلم ، سریال ، موزیک ، تصاویر و آبجکت ها و هر نوع فایل مربوط به موبایل یا تلفن همراه ایجاد کنید و محدودیت های خاصی نسبت به ترافیک و دانلود در روز به آنها اختصاص دهید.

همچنین قادر خواهید بود برای یک اشتراک خاص ، مشخص کنید فقط به یک فولدر دسترسی داشته باشد یا اینکه دایرکتوری سرور خودرا شخصی سازی کنید و برای هر محتوا یک اشتراک مخصوص به خود تولید کنید.

پرداخت حق اشتراک

اسکریپت VIP به تمامی درگاه ها قابل اتصال هست و کاربر شما پس از پایان دوره ی اشتراک خود می تواند با اتصال به یکی از درگاه ها ، اشتراک خودرا تمدید و مجددا دانلود خودرا از سر بگیرد.

شاید برای شما سوال شده باشد …
به جای تولید اشتراک فیلم ، امکان فروش فایل به صورت تکی وجود دارد ؟

بله ! شما هم می توانید محتوایی را به صورت اشتراکی و هم به صورت خرید تکی یا درواقع دانلود به ازای پرداخت ایجاد کنید.

فقط امکان اشتراکی کردن فیلم و سریال وجود دارد ؟

خیر ! همه چیز ! فایل شما می تواند قالب وب سایت باشد تا هرگونه فایل مربوط به موبایل مثل رام و بازی های مختلف و هیچگونه محدودیتی در نوع فایل وجود ندارد.

ما از اسکریپت دیگری استفاده می کنیم ، کاربران ما قابل انتقال هستند ؟

بله ! به راحتی کاربران شمارا می توانیم به سیستم جدید منتقل کنیم.

افزودن دیدگاه

آخرین نظرات