تمایز اسکریپت VIP از دیگر اسکریپت های VIP

ت

همانطور که احتمالا مطلع هستید وظیفه ی این سیستم یا به عبارتی وظیفه ی اسکریپت VIP ( وی آی پی ) در چند جهت مورد بررسی قرار می گیرد که مهم ترین آنها فروش اشتراک دانلود و کنترل دانلود فایل ها می باشد و امنیت داده ها و اسکریپت VIP جزء موارد مهم بوده که حتما بررسی می شود.

ارزش محتوا در اسکریپت VIP

رفته رفته اکثر محتوا ها ارزشمند شده اند و برای مشاهده یا داشتن آنها همانند قدیم کمتر پیش می آید به صورت رایگان قابل دسترس باشند ، پس یکی از مهم ترین کارایی های اسکریپت vip اینجا مورد بررسی قرار می گیرد و درصورتی که در این زمینه ضعفی وجود داشته باشد ، عملا زحمت تولید یا منتشر کننده ی محتوا از بین خواهد رفت.

اما هم اکنون نه تنها محتوای فایلی ارزشمند شده است بلکه محتوای متنی نیز ارزش خاص خودرا پیدا کرده است ، بدان معنا که برای دسترسی داشتن به یک سری نوشته که هر چیزی می تواند باشد ، می توان اشتراک ایجاد کرد.

قابلیت انحصاری !

ابتدای امر چیزی که این اسکریپت VIP را با مابقی اسکریپت های VIP متمایز می سازد ، داشتن قابلیت های گوناگون جهت اشتراک سازی و کنترل محتوا می باشد که تا کنون چنین قابلیتی در دیگر سیستم ها وجود نداشته (مگر بعد از این با کپی برداری این قابلیت اضافه شود که امری طبیعی هست).

سورس باز بودن اسکریپت VIP

در دیگر اسکریپت های موجود که توسط افراد مختلف ساخته و برنامه نویسی شده اند ، اکثرا دارای لایسنس هستند و به صورت سورس بسته تحویل می گردد؛ ولی نسخه ی vPlus اسکریپت VIP برخلاف تمام اسکریپت های موجود 100% سورس باز ارائه می شود.

البته نسخه ی vMode که توسط ما ارائه می شد نیز دارای لایسنس بود و تنها بخش مدیریت آن سورس بسته بود که دردسر های خاص خودرا داشت و برای نسخه ی جدید تصمیم گرفتیم به طور کامل سورس باز ارائه شود و لایسنس جهت کنترل دامنه و آیپی به صورت کامل حذف شود.

درحال حاضر پس از خرید یک کد به عنوان Token دریافت خواهید کرد که فقط جهت دریافت بروزرسانی ها کاربرد دارد ، درواقع افرادی که نرم افزار مارا کپی می کنند دیگر امکان دریافت بروزرسانی های خودکار را ندارند و عملا یک سیستم با قابلیت فقط ثبت نام دارند که هیچ کارایی ندارد.

پشتیبانی نرم افزاری

بر خلاف دیگر اسکریپت های VIP که شما باید گزارش مشکل کنید و سپس با بررسی آن مشکل را برطرف کنند ، این سیستم خطاهارا به صورت خودکار بررسی و آنهارا برای توسعه دهنده های ما ارسال می کنند و توسعه دهنده های ما پس از رفع مشکل به صورت یک بسته ی بروز رسانی (fix patch) به صورت خودکار برای شما ارسال خواهند کرد.

امنیت اطلاعات در اسکریپت VIP

جالب است بدانید اطلاعات با استفاده از RSA رمزنگاری می شوند و رمزنگاری هر وب سایت با وب سایت دیگر کاملا متفاوت می باشد و کلید رمزگشایی در کنار فایل ها قرار نمیگیرد.

در نتیجه با این تکنیک دیگر از رمزنگاری های رایج مثل MD5 یا SHA256 و … استفاده نخواهد شد ، هرچند این مدل رمزنگاری ها هم ایمن هستند ولی با تکنیک هایی قابل رمزگشایی هستند (هرچند زمان بر باشد).

اما مدل رمزنگاری که ما استفاده می کنیم دارای 2 کلید می باشد که یکی کلید عمومی و دیگری کلید خصوصی نام دارد و درصورت نداشتن کلید خصوصی ، تحت هیچ شرایطی امکان رمزگشایی اطلاعات وجود ندارد.

سیستم احراز هویت هوشمند

شاید تالار گفتمان هایی را مشاهده کرده باشید که اطلاعات اکانت های VIP را کرک می کنند و در آنجا به صورت رایگان قرار میدهند تا دیگران بدون خرید اشتراک ، اقدام به دانلود از آن وب سایت ها بکنند که معمولا به دلیل انتخاب رمزعبور ساده و پایین بودن امنیت آن اسکریپت ها چنین اتفاقی رخ می دهد؛ اما سیستمی را طراحی کردیم که قابلیت تشخیص شخص کرک کننده را دارد و درصورتی که فقط روی یک اکانت خاص کرک کردن شناسایی شود ، اکانت شخص با توجه به تعداد تلاش ها ، تا زمانی مشخص بسته می شود تا امنیت اکانت حفظ شود.

ما سعی کرده ایم امنیت را در این سیستم به حد خود برسانیم ، هرچند امنیت همیشه می تواند زیرسوال برود و دور زده شود ولی ما هستیم تا جلوی چنین اتفاقاتی رو بگیریم.

شما می توانید اسکریپت وی آی پی (اسکریپت VIP) را از منوی بالا دریافت و خریداری نمایید.

ویکی پدیا

4 دیدگاه

  • واقعا اطلاعات با استفاده از rsa رمزنگاری میشه ؟ واقعا نیازه برای این اسکریپت چنین تکنولوژی استفاده بشه ؟

    • سلام ،
      الزامی به استفاده از آن وجود ندارد ولی با توجه به اینکه کاربران ما مرتبا نیاز پیدا می کنند میزبانی خودرا تغییر دهند و به عبارتی مرتبا در حال کوچ کردن هستند و این اطلاعات در هاست های مختلفی به جا می ماند و ساده تر بیان کنم اطلاعات چندین هزار کاربر که استفاده های گوناگون می توان از آنها کرد خیلی ساده در اختیار هرنوع میزبانی قرار می گیرد . در نتیجه با این کار هیچ شخصی بدون داشتن Private Key امکان مشاهده اطلاعات را نخواهد داشت.
      پیروز باشید.

      • فرض کنید شخص بخواهد از اسکریپت شما دیگر استفاده نکند و به سمت اسکریپت دیگری برود ، با کار شما انحصار ایجاد نشده ؟

        • خیر انحصار ایجاد نمی شود ، شخص یا همان کاربر ما هر زمان بخواهد دیگر استفاده نکند ، اول کلید Private Key تحویل می شود و اطلاعات در همان دیتابیس به صورت Decrypt شده تحویلشان می گردد.
          این کار فقط و فقط برای امنیت در نظر گرفته شده نه انحصار .
          پیروز باشید.

توسط Admin

آخرین نظرات