پشتیبانی همیشگی (Life Time) و اهمیت آن در اسکریپت VIP

پ

اسکریپت VIP سیستم مدیریت وب سایت فروش فایل است. در واقع این سیستم به شما در فرآیند مدیریت، ارائه، درخواست و دانلود فایل کمک می کند.اما پشتیبانی همیشگی یا Life Time Support چیست؟ دریافت این خدمات از تیم VIP-System چه اهمیتی دارد؟ در چه صورت می توانیم این خدمات را استفاده کنیم؟ این سوالاتی که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد و ما در ادامه همین پست با شما همراه خواهیم بود تا به این سوال پاسخ دهیم.

یک بار اسکریپت VIP بخرید، همیشه بروز باشید !

سیستم های نرم افزاری همواره در حال توسعه هستند، از سیستم عامل ها گرفته تا طراحی وب سایت. توسعه نرم افزار هیچگاه خاتمه پیدا نمی کند و این امر در مورد اسکریپت VIP نیز صادق است. پس شما می توانید با خرید نسخه Final همواره به روز باشید ، زیرا بیشترین بروز رسانی ها ابتدا برای نسخه ی Final ایجاد می شود و در نهایت محدود ترین بروز رسانی ها برای نسخه ی Lite در نظر گرفته می شود.در صورت اعمال تغییرات در هر یک از بخش های سیستم ، در سریع ترین زمان ممکن از طریق بروز رسانی قابل دسترس خواهد بود. همچنین منبع باز بودن سیستم به توسعه دهندگان این امکان را خواهد داد که بتوانند از اسکریپت VIP آنطور که نیاز دارند استفاده کنند.

  • قابلیت متن باز بودن در هر دو نسخه ی Final و Lite به صورت کامل رعایت شده است.

درصورت خرید نسخه ی Final اسکریپت VIP به صورت پیشفرض 3 ماه پشتیبانی فنی دریافت خواهید کرد که هیچگونه هزینه ی مازادی ندارد. اما شما همیشه می توانید پشتیبانی فنی همیشگی یا life time support را خریداری کنید. این نوع پشتیبانی مزایای فوق العاده زیادی دارد که می توانیم آنهارا مرور کنیم.

پشتیبانی همیشگی و مزایای آن !

ابتدا لازم هست بدانید هر نوع پشتیبانی فنی داشته باشید شامل یک سری مزایا برای شما خواهد شد چه لایف تام باشد (همیشگی) چه پشتیبانی با زمان محدود !

اما با داشتن پشتیبانی لایف تایم یا پشتیبانی همیشگی ، مزایایی خواهید داشت که در نوع های دیگر قابل مشاهده نیست !

در جدول زیر یک سری مشخصه ها در انواع پشتیبانی ها مقایسه می شوند :

پشتیبانی با زمان محدودپشتیبانی همیشگی
امکان ارسال پیامک نامحدودتا زمان مشخص ! ( مثلا 3 ماه)همیشه !
رفع ایراداتبلهبله
دریافت بروز رسانی فیکسبلهبله
دریافت امکانات جدیدبله (پس از 2 ماه)بله (ارسال فوری)
دریافت امکانات اختصاصیخیر، هیچوقت !بله (ارسال فوری)
دریافت پلاگین های اختصاصیخیر، هیچوقت !بله
پشتیبانی تلفنی در روز تعطیلخیر، هیچوقت !بله
بهینه سازی سیستمپیشفرض سیستمهمیشه
دریافت اپلیکیشن موبایلخیربله

تعاریف برخی از کلید واژه ها در جدول بالا برای پشتیبانی

دریافت بروز رسانی فیکس : درواقع به بروز رسانی هایی اشاره می شود که شامل رفع برخی از ایرادات سیستم می باشد.

دریافت امکانات جدید : امکانات جدید پس از تست و بررسی ابتدا برای کاربرانی که دارای پشتیبانی همیشگی هستند ارسال می شود و پس از 2 ماه برای افرادی که دارای پشتیبانی عادی هستند ارسال می شود !

دریافت امکانات اختصاصی (+پلاگین اختصاصی) : یک سری از امکانات قرار نیست هیچوقت در حالت عمومی قرار بگیرد و البته این امکانات می تواند کاربردی باشد ، به همین خاطر فقط برای کاربرانی که دارای پشتیبانی همیشگی یا life time support هستند ارسال می شود.

وی آی پی سیستم، همواره پاسخگوی سوالات شماست

به طبع هر سیستم نرم افزاری، ممکن است در نصب و راه اندازی یا استفاده از سیستم مشکلات و سوالاتی برای کاربران وجود داشته باشد. تیم VIP-System با درک این نیاز مخاطب، امکان ارسال تیکت را برای پاسخ دادن به سوالات شما ایجاد کرده است. همچنین می توانید از طریق ایمیل یا ارسال کامنت با ما در ارتباط باشید. امکان چت آنلاین و پرسش در مورد محصولات نیز برای کسانی که هنوز تصمیم به استفاده از این اسکریپت VIP نگرفته اند در دسترس می باشد. همین امر باعث شده است تا کاربران و مدیران سایت ها بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری از خدمات ما استفاده کنند.

مشاوره خرید نسخه های اسکریپت VIP

در قسمت خرید اسکریپت VIP سایت شما قادر خواهید بود تا در مورد ویژگی های نسخه های vPlus و Lite اطلاعات لازم را به دست بیاورید. در صورتی که باز هم نمی دانید که کدام یک از نسخه ها می تواند جوابگوی نیاز شما باشد، می توانید از طریق بخش دمو به بخش های مختلف سیستم اسکریپت VIP دسترسی داشته باشید و از این طریق تصمیم گیری داشته باشید. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید در بخش چت آنلاین می توانید سوالات خود را مطرح کرده و به محض آنلاین بودن بخش پشتیبانی، به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

افزودن دیدگاه

آخرین نظرات