اسکریپت VIP نسخه قدیمی vMode

ا

اسکریپت VIP نسخه ی vMode از اواخر سال 1394 برنامه نویسی و راه اندازی شد و برای فروش عمومی در وب سایت گروه نرم افزاری شاهین قرار گرفت.

تاریخچه ی اسکریپت vMode

این اسکریپت با توجه به نیاز های عمومی وب سایت های دانلود در سال 1394 برنامه نویسی اختصاصی شد و با گذشت زمان تا سال 1399 آخرین بروز رسانی های خودرا دریافت کرد و دقیقا 54 بروزرسانی برای آن ایجاد شده بود. در سال 1398 نسخه ی Cloud-Base این سیستم راه اندازی و تست شد ولی به دلیل نبود زیرساخت مناسب برای راه اندازی چنین سیستمی و از طرفی ترافیک بالای وب سایت های دانلود ، باعث تداخل در دیگر سیستم ها می شد ؛ به همین دلیل قبل از ارائه عمومی مجبور به اعلام نا موفق بودن پروژه شدیم و برای همیشه کنار گذاشته شد !

خیلی سریع این سیستم را به نسخه ی Single-Base تبدیل کردیم و با توجه به ایرادات و بهینه نبودن و کمال گرا بودن مدیر پروژه ی این سیستم ؛ 3 بار نسخه ی جدید آن بازنویسی شد و هسته ی آن کاملا با نسخه ی قبلی متفاوت شد. این نسخه درواقع تمام شده ی اسکریپت VIP توزیع vPlus می باشد که با تمام سنگ اندازی ها بالاخره ارائه عمومی آن را شروع کردیم و تبدیل به بهینه ترین و بهترین نسخه از اسکریپت VIP شد !

آپگرید کردن از vMode به vPlus

آپگرید کردن از نسخه vMode به vPlus تا تاریخ 1 اسفند 1400 کاملا رایگان انجام می شود و فقط کاربر می بایست درخواست خودرا ثبت کند تا تیم پشتیبانی ما فرایند انتقال را انجام دهد و درصورتی که از این زمان عبور کند هزینه ی انتقال به صورت بروز و جدا محاسبه و دریافت می شود.

پشتیبانی از اسکریپت vMode

امروز در تاریخ 18 بهمن 1400 پایان پشتیبانی از اسکریپت vMode اعلام می شود ، به همین خاطر لازم است تا کاربران قدیمی این سیستم هرچه سریعتر سیستم خودرا آپگرید کنند.

افزودن دیدگاه

آخرین نظرات