شرایط سرویس دهی

ش

کاربر محترم ، با عضویت یا استفاده از هر یک از خدمات این وب سایت ، به منزله ی پذیرش کامل شرایط زیر می باشد ، ضمنا ممکن است این قوانین در هر زمان با توجه به متفاوت شدن شرایط تغییر کند و کاربر موافقت می نماید در بازه های مشخص این صفحه را چک کرده و موارد تغییر کرده را مطالعه نمایند.

ثبت نام

کاربر می پذیرد تمامی اطلاعات خواسته شده در زمان ثبت نام را به درستی وارد کند و تمام مسئولیت های ناشی از اشتباه وارد کردن اطلاعات با کاربر می باشد و درصورتی که این وب سایت، متوجه شود یک شخص از یک حساب کاربری به صورت اشتراکی با چند شخص دیگر استفاده می کند یا شخص بیشتر از یک حساب کاربری ایجاد کرده است ، وی آی پی سیستم می تواند بدون اخطار یا اطلاع قبلی کل حساب کاربری به همراه موجودی و سرویس های آن را مسدود کند و کاربر حق اعتراض نسبت به این اتفاق را ندارد.

راستی آزمایی اطلاعات

وی آی پی سیستم می تواند در صورتی که به “نام و نام خانوادگی” ، “ایمیل” و یا “شماره همراه” مشکوک شود و یا متوجه شود اطلاعات واردی با مشخصات شما یکسان نیست ، احراز هویت را مجددا از شما درخواست کند و درصورتی که احراز هویت مجدد توسط کاربر انجام نشود ، کلیه عواقب ناشی از آن بر عهده ی خود کاربر خواهد بود و کاربر حق اعتراض نسبت به آن را نخواهد داشت.

راستی آزمایی دوره ای

با توجه به اینکه کلیه احراز هویت تنها با شماره همراه بررسی می شود و همچنین کلیه اطلاع رسانی ها اکثر اوقات به شماره ی کاربر ارسال می شود، صحیح بودن شماره و همچنین در دسترس بودن آن امری مهم می باشد ، به همین خاطر وی آی پی سیستم به صورت دوره های 70 روزه ، احراز هویت شماره همراه شمارا به صورت خودکار مجددا بررسی می کند.

حفاظت از حساب کاربری

انتخاب رمزعبوری پیچیده جزء وظایف یک کاربر می باشد ؛همچنین وی آی پی سیستم نیز علاوه بر رمزنگاری رمزعبور کاربر ، در زمان ورود به حساب کاربری و یا ورود کد های OTP ، درصورتی که چندین بار اطلاعات اشتباه وارد شود ، بین 10 دقیقه تا 1 ساعت حساب کاربری شخص به صورت خودکار و موقت مسدود می شود. این عمل جهت حفظ اطلاعات و فایل های شما می باشد.

توجه : درصورتی که در سیکل یا دوره ی مسدود سازی موقت می باشید ، تحت هیچ شرایطی امکان بازیابی زودتر از موعد توسط ما وجود ندارد و کاربر نیز حق اعتراض به این مورد را ندارد.

مسئولیت استفاده از قابلیت کنترل از راه دور

در صورت استفاده از قابلیت کنترل از راه دور که بر روی اسکریپت یا سیستم VIP عرضه شده است ، کلیه مسئولیت های ناشی از استفاده از این سیستم با شخص استفاده کننده (مدیر وب سایت خریدار سیستم) از سیستم می باشد و وی آی پی سیستم هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

دریافت اطلاعیه ها

ما تمامی اطلاعیه هارا از طریق شماره تماس وارد شده و ارسال پیامک به آن شماره ارسال می کنیم و گاها برخی از اطلاعیه ها از طریق ایمیل نیز ارسال می شود.درصورت تعویض شماره همراه خود و عدم بروز رسانی آن در سیستم وی آی پی ، تمام مسئولیت عدم مطالعه اطلاعیه یا اخطار با شما خواهد بود و اطلاعیه یا اخطار در زمان مشخص شده اجرایی خواهد شد.

تیکت ها

  • کاربر موظف است متن درخواست خودرا در تیکت به صورت فارسی ارسال نماید ، درغیراینصورت پشتیبان می تواند از پاسخ به آن تیکت اجتناب کند.
  • کاربر موظف است برای موضوعات مختلف ، تیکت جدیدی ایجاد کند و موضاعات مختلف را در یک تیکت ارسال نکند در غیراینصورت پشتیبان می تواند تیکت جاری را به طور کلی به وضعیت “بسته شده” قرار دهد.
  • پاسخگویی به تیکت ها در روز های کاری بین 1 دقیقه تا 72 ساعت کاری ممکن هست زمان بر باشد و درصورت ارسال پیام به صورت پشت سر هم توسط کاربر ، در درجه ی اول اولویت تیکت پایین خواهد آمد و در نهایت با تصمیم پشتیبان این حق برای پشتیبان محفوظ خواهد بود تا تیکت را برای جلوگیری از اسپم در حالت “بسته شده” قرار دهد.
    • در شرایطی غیرقابل پیش بینی ممکن هست این زمان زیاد تر شود.

لایسنس سیستم و حق کپی رایت

سیستم اسکریپت VIP تمام و کمال چه از نظر معنوی و چه از نظر مادی ، صاحب امتیاز آن وی آی پی سیستم می باشد و کاربر خریدار صرفا به عنوان استفاده کننده از سیستم می باشد و هرگونه کپی برداری ، فروش سیستم پس خرید از وب سایت وی آی پی سیستم به شخص دیگر ، دستکاری در کد های اصلی ، فروش لایسنس و … که حقوق وی آی پی سیستم را از بین ببرد ، این امکان را وی آی پی سیستم برای خود محفوظ می دارد تا بتواند از شخص متخلف به صورت قانونی و قضایی شکایت تنظیم نماید و کل حساب کاربری همان شخص مسدود شود و کاربر متخلف حق اعتراض نسبت به این موضوع را ندارد.

نوع استفاده از سیستم

کاربر موافقت می نماید از سیستم جهت امور غیرقانونی،نقض حقوق کپی رایت که می تواند مشکلاتی را ایجاد نماید دوری کند و درصورت بروز هرگونه تخلف ، تمام مسئولیت آن با کاربر می باشد.

فاکتور ها

مبالغ پرداختی که توسط فاکتور انجام شده باشد به هیچ عنوان قابل بازگشت نمی باشند ، مگر اینکه فاکتور برای انجام کار مشخصی صادر شده باشد (برای مثال شخصی سازی) که روند بازگشت وجه طبق بند “بازگشت وجه شخصی سازی” عمل خواهد شد.

فاکتور اقساط

فاکتور های اقساط شده به معنی ارائه سرویس کامل و پرداخت آن در اقساط متفاوت می باشد و درصورتی که یکی از اقساط در تاریخ مشخص شده پرداخت نشود، کل پشتیبانی فنی شما بدون اطلاع قبلی حذف می شود و همچنین کلیه سرویس دهی به شما مسدود خواهد شد و شما حق اعتراض نسبت به این موضوع را نخواهید داشت.

ضمنا شما به عنوان مشتری بد حساب شناخته می شوید و به دلیل اینکه بدهی خودرا در زمان مقرر پرداخت ننموده اید ، سرویس دهی تنها با پرداخت 5% از مبلغ بدهی به صورت روزانه تا سقف مبلغ اصلی فاکتور در نظر گرفته خواهد شد.(بدین معنی می باشد که مبلغ پرداختی جهت باز شدن حساب تا سقف 2 برابر فاکتور می تواند پیش روی کند).

اخطار قضایی جهت پرداخت بدهی

درصورتی که بدهی با خسارت 2 برابری مشخص شده پرداخت نشود ، ابتدا برای شما یک اظهارنامه قضایی ارسال می شود که به شما فرصت 24 ساعته جهت پرداخت بدهی با خسارت مشخص شده داده شده و درصورت توجه به اظهارنامه قضایی و عدم پرداخت مبلغ اصلی به همراه خسارت مشخص شده ، به صورت حقوقی از شما شکایت تنظیم خواهد شد.

بازگشت وجه اسکریپت خریداری شده

پس از پرداخت هزینه سیستم یا هر یک از پلاگین ها، تنها درصورتی هزینه قابل بازگشت خواهد بود که دانلود آن در سیستم ثبت نشده باشد و درصورتی که دانلود ثبت شده باشد هزینه قابل بازگشت نمی باشد و این به دلیل سورس باز بودن سیستم و پلاگین ها می باشد.کاربر با توجه به این بند ، امکان اعتراض پس از استفاده از سیستم را نخواهد داشت.

  • اگر دانلود ثبت نشده باشد و پس از گذشت 7 روز درخواست ثبت شود ، امکان بازگشت وجه نمی باشد.
  • درصورت داشتن شرایط بازگشت وجه ، هزینه ی پرداختی تنها به کارت پرداخت شده قابل بازگشت می باشد و ابتدا به موجودی کیف پول اضافه شده و طبق قوانین برداشت موجودی کیف پول ، مبلغ برای کاربر بازگشت داده خواهد شد.

بازگشت وجه شخصی سازی

هزینه پرداختی بابت شخصی سازی ، بلافاصله از زمان شروع شخصی سازی امکان بازگشت وجه نخواهد داشت و درصورتی که شخصی سازی به اتمام نرسیده باشد نسبت به روند انجام شده ، مابقی هزینه بازگشت داده خواهد شد و ملاک تعیین روند شخصی سازی و مبلغ بازگشتی با کارشناس فنی وی آی پی سیستم خواهد بود و کاربر نسبت به این موضوع حق اعتراض ندارد.

برداشت موجودی کیف پول

شما می توانید تمامی موجودی خودرا به جزء هدایای دریافتی از سمت باشگاه مشتریان و هدایای سیستمی در هر زمان برداشت کنید.از هزینه قابل برداشت شما موارد زیر کسر و سپس به حساب شما بازگشت داده خواهد شد و همچنین حداقل موجودی حساب شما باید 1.000.000 ریال باشد :

  • هزینه کارمزد انتقال وجه بروز شتاب/پایا
  • هزینه کارمزد درگاه پرداخت 3% تا سقف 120.000 ریال.
  • 9% مالیات و عوارض
    • باتوجه به اینکه این هزینه به صورت کامل توسط ما پرداخت می شود و از کاربر دریافت نمی شود ، درصورت بازگشت وجه هر گونه مبلغی ، این هزینه از آن کسر می شود.

پشتیبانی فنی

پشتیبانی فنی فقط درصورت داشتن اشتراک پشتیبانی فنی قابل ارائه می باشد و درصورت نداشتن آن ، هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات شما نخواهیم داشت.

  • پشتیبانی فنی فقط شامل رفع ایرادات سیستم می باشد؛ انجام تغییرات و اضافه کردن موارد جدید شامل پشتیبانی فنی نمی باشد.

دریافت بروز رسانی ها

با خرید اشتراک پشتیبانی در بازه زمانی مشخص فقط امکان دریافت پشتیبانی فنی را خواهید داشت و خارج از این شرایط تحت هیچ شرایطی امکان ارائه بروز رسانی برای سیستم نمی باشد.

لغو شدن یک طرفه پشتیبانی فنی

درصورتی که کاربر خریدار یا هر شخص دیگری که دسترسی به سیستم خریداری شده توسط شمارا داشته باشد ، هر یک از موارد زیر را انجام دهد ، پشتیبانی فنی شما به صورت یکطرفه و بدون اطلاع یا هشدار قبلی لغو شده و هر بار دیگر نیز که پشتیبانی فنی خریداری نمایید ، به عنوان خسارت برداشته شده و مجددا پشتیبانی فنی شما بدون اطلاع قبلی لغو می شود و کاربر خریدار یا مصرف کننده با توجه به این بند از قوانین که موظف به خواندن آن بوده حق هیچگونه اعتراضی به این روند را ندارد :

  • فروش سیستم به شخص یا اشخاص دیگر
  • تغییر در امضاء فوتر و یا حذف کپی رایت VIP-SYSTEM
  • تغییر در سورس ها
  • کپی کردن موارد پرمیوم (شخصی سازی) از اشخاص دیگر برای سیستم خود
  • ایجاد چند حساب کاربری متعدد در وی آی پی سیستم
  • فروش پلاگین ها به شخص دیگر

پروسه ی تشخیص تغییر سورس یا کپی کردن موارد پرمیوم :

هر فایل دارای یک چکسام (Checksum) مشخص برای هر کاربر می باشد و سیستم مرتبا چکسام فایل هارا بررسی کرده و درصورت ایجاد تغییر در آنها ، برای چند بار فایل های شما حالت سورس باز خودرا از دست داده و به صورت خودکار با استفاده از ioncube ، در همان لحظه encode شده و جایگزین فایل شما می شود و درصورت تکرار این مورد ، کل پشتیبانی فنی شما به صورت خودکار لغو می شود.

امنیت اسکریپت VIP و مسئولیت آن

اسکریپت وی آی پی دارای سیستم امنیتی چندمنظوره می باشد و قادر است امنیت را از دسترسی خارجی تامین کند ولی در صورت نصب آن در کنار دیگر اسکریپت یا سیستم ها مثل وردپرس ، هیچ تضمینی برای امنیت وجود نخواهد داشت.زیرا درصورت وجود باگ در اسکریپت دیگر و دسترسی پیدا کردن به فایل ها ، دیگر تامین امنیت از خارج مفهومی نخواهد داشت.ما در قبال از بین رفتن اطلاعات و اسکریپت شما و همچنین اطلاعات و داده های سرور شما در هر شرایطی مسئولیتی قبول نخواهیم کرد و تهیه پشتیبانی ( بک آپ ) با کاربر خواهد بود. لذا تهیه میزبانی مطمئن برای نصب سیستم و نگهداری سرور با شخص خریداری می باشد.درصورت بروز هرگونه مشکل امنیتی برای شما ، وی آی پی سیستم هیچگونه مسئولیتی در قابل آن نخواهد داشت.

شخصی سازی

ما شخصی سازی های شمارا جدا از دیگر کاربران قرار می دهیم ولی ممکن هست به اشتباه شخصی سازی شما برای کاربر دیگری نیز ارسال شود و ما مسئولیتی در قبال آن نخواهیم داشت.

ارسال امکاناتی اشتباه برای سیستم

برخی مواقع ممکن هست یک پلاگین یا امکاناتی مثل شخصی سازی برای کاربری به صورت اشتباه ارسال شود؛ ما این امکان را در هر زمان خواهیم داشت تا پلاگین یا امکانات ارسال شده برای کاربر را از روی سیستم حذف نماییم و کاربر امکان اعتراض به آن را نخواهد داشت.

شرایط حذف امضاء از فوتر

تنها در صورتی امکان حذف امضاء از فوتر می باشد که :

  • شخص دارای پشتیبانی فنی لایف تایم باشد.
  • یا پرداخت 10 برابر قیمت بروز سیستم.

به جزء شرایط بالا ، درصورت حذف امضاء با استناد به بند “لغو شدن یک طرفه پشتیبانی فنی” با کاربر رفتار خواهد شد.

بروز شده در تاریخ : 1402/10/05

آخرین نظرات