درگاه پرداخت و پرداخت آنلاین

د

درگاه پرداخت امروزه برای هر سیستم فروشگاهی یا حتی غیر فروشگاهی که حداقل یک خدمت را ارائه می دهد یکی از نیاز های اساسی می باشد.

درگاه پرداخت
درگاه پرداخت

استفاده از درگاه آنلاین در اسکریپت VIP

اسکریپت VIP علاوه بر اینکه مناسب برای وب سایت های دانلودی می باشد ، می توان از آن در زمینه های دیگر هم استفاده کرد !

خوشبختانه بخش درگاه پرداخت اسکریپت VIP یا vPlus کاملا افزونه پذیر می باشد و می توان در آن از تمامی درگاه های موجود استفاده نمود ، شما می توانید از درگاه های ریالی یا غیر ریالی استفاده نمایید و محدودیتی برای آن وجود ندارد !

درگاه پرداخت رایگان !

با داشتن پشتیبانی فنی در اسکریپت VIP ، همیشه هر درگاه ریالی برای شما رایگان برنامه نویسی می شوند ! درواقع ما لیست زیادی از درگاه های ریالی داریم که از قبل برنامه نویسی شده اند ولی اگر درگاه درخواستی شما شامل آن نباشد هم مشکلی نیست و ما آن را برای شما تهیه می کنیم !

نیاز به سیستم (اسکریپت) درگاه پرداخت دارید ؟

شما ممکن هست چندین وب سایت داشته باشید و مایل باشید فقط از یک درگاه پرداخت استفاده کنید ، درحالت عادی انجام چنین کاری شاید سخت باشد !

ما سیستم درگاه پرداختی داریم که شما با خرید آن می توانید ابتدا درگاه پرداخت اصلی خود را به آن متصل کنید و سپس به وب سایت های خود درگاه بدید ! درواقع درگاه واسط شخصی خودتان هم می توانید راه اندازی کنید ! فقط کافیست به ما تیکت دهید تا در ارتباط با راه اندازی آن به شما کمک کنیم !

درگاه پذیری فوق العاده !

شما در سیستم vPlus به راحتی به تعداد نامحدود می توانید درگاه پرداخت اضافه کنید و گزارش پرداختی از درگاه های مختلفی داشته باشید ! همچنین می توانید هر یک را ویرایش کرده و غیرفعال یا فعال نمایید در نهایت می توانید کنترل دقیقی بر روی تراکنش های وب سایت خود داشته باشید. برای تراکنش های غیر ریالی خود می توانید تبدیل واحد داشته باشید و به راحتی تراکنش را به شکل دقیق تبدیل کنید !

کارت به کارت

شاید مایل نباشید از سیستم های پرداختی آنلاین استفاده کنید ، می توانید در سیستم vPlus درخواست فعال سازی کارت به کارت را نیز فعال کنید تا کاربر شما پس از پرداخت نهایی رسید آن را برای شما به صورت دقیق و بررسی پارامتر های مشخص ارسال نماید.

افزودن دیدگاه

آخرین نظرات