شخصی سازی اسکریپت VIP

ش

ایجاد اشتراک برای مخاطبین سایت می تواند راهی برای برای افزایش ارزش افزوده در سایت به شمار رود. VIP System برای شما این امکان را به وجود آورده است که با خرید اسکریپت VIP، فایل ها، محتوا و اطلاعات خود را به فروش برسانید و از این راه کسب درآمد داشته باشید. شخصی سازی اسکریپت VIP یکی از نیازهای این سیستم به شمار می رود. با ما همراه باشید تا در این مقاله از سیستم VIP، با شما در این خصوص اطلاعاتی را به اشتراک بگذاریم.

وجود این سیستم با امکاناتی نظیر دسترسی به API، بخش مدیریت اسکریپت VIP، بخش کاربری، پشتیبانی مدیر سایت، به روز رسانی خودکار و غیره باعث می شود تا کاربران بتوانند بدون نیاز به هرگونه تغییر در سیستم از آن در راستای فروش فایل استفاده کنند. با این حال هر کسب و کار بسته به شرایطی که دارد، نیاز به امکاناتی فراتر از این دارند. از چه روشی باید استفاده کنیم؟ این سوالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

چطور به امکان شخصی سازی اسکریپت VIP دسترسی داشته باشیم؟

شخصی سازی
شخصی سازی

همانطور که در قسمت قبل بیان شد، خرید اسکریپت VIP برای شما امکانات رایج و مورد نیاز را فراهم می کند. با این حال ما در سیستم VIP به نیازهای شما اهمیت می دهیم. به عنوان کاربران سیستم Final شما قادر هستید که از طریق تیکت پشتیبانی درخواست شخصی سازی اسکریپت VIP را ارسال کنید و در کوتاه ترین زمان تیم ما به شما کمک خواهد کرد تا شخصی سازی مطلوب شما انجام شود. برای مثال در صورتی که نیاز به سیستم پخش آنلاین داشته باشید یا اشتراک گذاری سرور را انجام دهید، می توانید از خدمات ما استفاده داشته باشید.

ارائه خدمات شخصی سازی اسکریپت VIP باعث شده است تا کاربران بتوانند بدون محدودیت، از این سیستم در راستای افزایش درآمد خود استفاده کنید. با این حال، سیستم VIP خدمات مربوطه را تنها برای نسخه Final ارائه می کند. در صورتی که نسخه Lite را خریداری کرده اید و قصد دارید نسبت به شخصی سازی اسکریپت VIP اقدام کنید، در ابتدا باید سیستم خود را ارتقاء دهید و در مرحله بعد می توانید با ارسال تیکت، درخواست شخصی سازی را ارائه دهید.

شخصی سازی با کمترین هزینه ممکن

با وجود تمامی مسائل بیان شده شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا باید درخواست شخصی سازی اسکریپت VIP را استفاده کنیم؟ در پاسخ باید گفت که شخصی سازی روشی کم هزینه تر نسبت به راه اندازی یک سیستم به صورت کاملا شخصی سازی شده(سیستمی کاملا اختصاصی) انجام می شود. از سوی دیگر، هزینه های جانبی و زمانی که برای تغییر سیستم باید پرداخت شود بسیار بالاتر از آن چیزی است که صرفه اقتصادی داشته باشد. از این رو شما می توانید از خدمات شخصی سازی ارائه شده برای اسکریپت VIP استفاده کرده و به نتایج مطلوب دسترسی داشته باشید.همچنین درصورتی که اشتراک پشتیبانی فنی فعال داشته باشید ، بر روی شخصی سازی تخفیف بیشتری می توانید دریافت کنید.

شخصی سازی شامل چه مواردی می باشد ؟

هر چیزی ! از اضافه کردن امکانات گرفته تا تغییر در طراحی سیستم.

شخصی سازی فقط برای من مورد استفاده قرار می گیرد ؟

درحالت عادی بله ولی درصورتی که توسط شخصی دیگر سفارش داده شود ، آن امکان برای شخص دیگر هم پیاده سازی می شود.

درصورت خرید اسکریپت VIP نسخه Lite ، امکان شخصی سازی وجود دارد ؟

خیر ، فقط با داشتن یا آپگرید کردن به نسخه Final امکان دریافت شخصی سازی وجود دارد.

4 دیدگاه

    • سلام
      درگاه های پرداخت ، پلاگین هستند و به صورت جداگانه قابل نصب هستند و ارتباطی به بروز رسانی سیستم ندارند.
      درگاه های غیر ریالی ، رایگان نیستند.
      می توانید هر زمان مایل بودید سفارش بدید.

  • باز خوبه شما این کار را برای ما انجام میدید.
    قبلا از میلاد ور**** اسکریپت VIP داشتیم ، نه پاسخگوی نیاز های ما بودن و نه پشتیبانی انجام میدادن.
    ممنون از شما

آخرین نظرات