مخازن اسکریپت VIP

م

مخازن بروز رسانی اسکریپت VIP درواقع آدرس سرور هایی هستند که شما می تواند با اتصال به آنها بروز رسانی های اسکریپت VIP را دریافت نمایید.

منظور از مخزن بروز رسانی چیست ؟

زمانی که سیستم دانلود ویژه را خریداری می کنید به صورت پیشفرض بر روی سیستم دریافتی در فایل کانفیگ شما یک آدرس مخزن یا همان repository وجود دارد که درصورتی که اشتراک پشتیبانی داشته باشید ، بروز رسانی هارا دریافت خواهید کرد و همچنین با استفاده از این مخزن می توانید پیامک هم ارسال کنید.

مخازن ویژه

مخزن پیشفرض که شامل اسکریپت VIP نسخه های Final و Lite می باشد ولی برخی از مخازن ویژه نیز وجود دارد که علاوه بر دریافت بروزرسانی های معمولی ، یک سری امکانات ویژه تر نیز دریافت خواهید کرد.

امکانات ویژه در مخازن ویژه اسکریپت VIP

فعال سازی این مخازن ویژه برای اسکریپت VIP فقط شامل افراد یا کاربرانی می شود که پشتیبانی لایف تایم را خریداری نموده اند. جهت خرید پشتیبانی لایف تایم ، پس از ورود به حساب کاربری ، از بخش پشتیبانی فنی وارد بخش خرید پشتیبانی شوید و مورد لایف تایم را باید انتخاب کنید.

در این نوع از بروز رسانی ها ، امکاناتی را دریافت خواهید کرد که تحت هیچ شرایطی در نسخه ی معمولی این مخزن وجود نخواهد داشت.

به عنوان مثال ، در این مدل از سیستم بیشتر درامد زایی سمت مدیر وب سایت می باشد و در مخازن ویژه به جز درامد زایی مدیر وب سایت ، کاربران نیز درامد زایی (به روش های مختلف) می کنند و مدیر وب سایت نیز در این درامد زایی سهیم می باشد.

پیامک با پشتیبانی لایف تایم

درصورت فعال سازی پشتیبانی لایف تایم علاوه بر اینکه بروز رسانی هارا به صورت ویژه دریافت می کنید ، ارسال پیامک نیز برای همیشه رایگان خواهد شد و نیازی به هزینه های اضافه نخواهد بود.

پشتیبانی لایف تایم مناسب چه افرادی می باشد ؟

این مدل از پشتیبانی ، مناسب کسب و کار های بزرگ می باشد که برنامه ریزی بهتری برای چند سال آینده خود داشته اند ، درواقع از پایداری کسب و کار خود نیز اطمینان دارند و با خرید پشتیبانی لایف تایم می توانند هزینه های جاری خودرا کاهش دهند.

افزودن دیدگاه

آخرین نظرات