سیستم مدیریت محتوا

س

سیستم مدیریت محتوا مخصوص فیلم و سریال یکی از نیاز های جدی برای مدیران این دسته از وب سایت ها هست که جایگزینی مناسب برای وردپرس می باشد.

تعریف سیستم مدیریت محتوا

تعریف سیستم مدیریت محتوا

شاید با وردپرس تا کنون آشنا شده باشید؛اگر بخواهیم یک تعریف ساده برای سیستم مدیریت محتوا داشته باشیم ، آن را اینگونه تعریف می کنیم:

هر سیستمی که بتواند به شما کمک کند مطالب و هرگونه محتوای خودرا دسته بندی و بتوانید به خوبی آن هارا مدیریت و نشر کنید یک سیستم محتوا گفته می شود !

البته که سیستم مدیریت محتوا یا CMS های دیگری به جز وردپرس نیز وجود دارد ولی معروف ترین آنها وردپرس می باشد.

سیستم مدیریت محتوا مخصوص فیلم و سریال

سیستم مدیریت محتوا مخصوص فیلم و سریال
سیستم مدیریت محتوا مخصوص فیلم و سریال

یکی از مشکلات مدیران وب سایت فیلم و سریال ، تهیه نویسنده می باشد که نویسنده باید فیلم و سریال های موجود را در وب سایت با توضیحات کامل باید پست کند که معمولا این کار با استفاده از وردپرس انجام می شود.

مشکل دوم این دسته از وب سایت ها ، نیاز به اشتراکی بودن محتوا نیز می باشد که به علت استفاده از وردپرس یا مجبور به استفاده از اسکریپت وی آی پی یا پلاگین های مخصوص وردپرس هستند که این پلاگین های وردپرسی اصلا امنیت ندارند و هیچ کاربر مناسبی هم ندارند.

راه حل مشکلات برای مدیران فیلم و سریال

همانگونه که از کارایی اسکریپت وی آی پی آشنا هستید، درصورتی که سیستمی به آن اضافه شود که سیستم مدیریت محتوای مخصوص فیلم سریال هم باشد ، تمامی این مشکلات حل می شوند !

معرفی سیستم مدیریت محتوا فیلم و سریال

این سیستم همانند وردپرس عمل می کند و همچنین چسبیده شده به اسکریپت VIP نیز می باشد . یعنی در عمل کلیه اطلاعات کاربران و اشتراک آنها با این سیستم همگام سازی یا سینک است.

در این سیستم شما قادر خواهید بود مطالب در بخش وبلاگ پست و آنهارا دسته بندی کنید ولی نکته ی مهم تر از آن این هست که شما برای پست کردن فیلم ها فقط کافیست کد IMDB آن را داشته باشد !

با وارد کردن کد IMDB فیلم یا سریال ، در همان لحظه اتفاقات زیر رخ می دهد :

  • دریافت اسم فیلم
  • دریافت سال ساخت
  • دریافت لیست بازیگران به همراه تصاویر
  • دریافت لیست کارگردان یا کارگردان ها به همراه تصاویر
  • دریافت ژانرها و ایجاد صفحه ی مخصوص هر ژانر
  • دریافت تمامی تصاویر برای پوستر
  • دریافت خلاصه داستان
  • دریافت امتیاز IMDB
  • ایجاد صفحه مخصوص بازیگر ها
  • ایجاد صفحه مخصوص کارگردان
  • و …

حال که این اطلاعات دریافت شده ، فقط باید فایل های این فیلم یا سریال در سروری که در اسکریپت VIP آن را تعریف کرده اید وجود داشته باشد !

در کل اگر زمان مورد نیاز جهت قرار گیری فایل های مربوطه در سرور را در نظر نگیریم ، اضافه کردن یک محتوا به وب سایت تقریبا چند ثانیه خواهد بود.

سرعت و کیفیت این سیستم

این سیستم به طور کلی تست و بررسی شده و از نظر سئو ، کیفیت و عملکرد بهینه سازی های لازم را دارا می باشد و با توجه به این که در کنار اسکریپت VIP نیز قرار گرفته و ارتباط API نمی باشد و به صورت مستقیم از اطلاعات استفاده می کند ، باعث افزایش سرعت در عملکرد خواهد شد.

هم اکنون می توانید پلاگین این سیستم را تهیه کنید و در کنار اسکریپت VIP خود استفاده کنید.

افزودن دیدگاه

آخرین نظرات