اشتراک گذاری سرور با دیگر مدیران اسکریپت VIP

ا

سرور اشتراکی یکی از قابلیت های جذاب در اسکریپت وی آی پی ( اسکریپت VIP ) می باشد که تا کنون در هیچ سیستمی ارائه نشده است ، البته این قابلیت در حالت Beta (آزمایشی) ارائه شده و پس از تست های متفاوت در اختیار عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

منظور از اشتراک سرور چیست ؟

درواقع اشتراک سرور یا سرور اشتراکی افرادی که از سیستم VIP استفاده می کنند می توانند از تنظیمات خود این قابلیت را فعال نمایند تا دیگر افراد نیز بتوانند به محتوای آنها (محتوا ی فایلی) دسترسی داشته باشند.

در این حالت دانلود از سرور شما انجام خواهد شد و قطعا ترافیک سرور را زیاد تر خواهد کرد ولی درآمد زایی نیز خواهد داشت.

نحوه ی به اشترک گذاشتن سرور در اسکریپت VIP

اسکریپت VIP
اشتراک گذاری سرور

طبق تصویر ، با فعال کردن این بخش ، سرور های شما با دیگران به اشتراک گذاشته خواهد شد و در بخش اضافه کردن سرور اشتراکی که برای برخی از مدیران وب سایت ها فعال شده ، می توانند لیست سرور هارا به همراه دایرکتوری ها مشاهده کنند و با فعال سازی ، مبلغی را سمت ما پرداخت می کنند که در نهایت 80% مبلغ به شخص صاحب سرور واریز خواهد شد.

نحوه ی احراز دانلود در سرور ها

احراز هویت کاربر سمت وب سایت دوم انجام خواهد شد که باید از همان وب سایت اشتراک تهیه کرده باشد و احراز دانلود به واسطه ی وب سایت اول با وب سایت دوم انجام می شود که در نهایت از سمت سرور دوم انجام شده و قابل دسترس می باشد.

نحوه ی تسویه حساب با شخص اول

با توجه به اینکه شخص اول ممکن هست از جایی به بعد مایل به ارائه این خدمت نباشد ، هزینه پرداختی توسط شخص دوم آخر هر دوره تسویه خواهد شد و تا هر روزی که سرور اشتراک شده باشد ، هزینه محاسبه و پرداخت می شود.

افزودن دیدگاه

آخرین نظرات