انتقال کاربران از دیگر اسکریپت ها به اسکریپت vPlus

ا

انتقال کاربران و اطلاعات از اسکریپتی به اسکریپت دیگر همیشه جز دردسر ساز ترین اتفاقات برای وب مستر ها بوده و هست.درصورتی از اسکریپت VIP فعلی خود راضی نیستید و مایلید یکی از نسخه های اسکریپت vPlus را تهیه کنید ، می توانید به راحتی روی vPlus حساب کنید !

انتقال کاربران
انتقال کاربران

اوپن سورس (سورس باز) بودن اسکریپت vPlus

یکی از دلایلی که ما شاهد اعتراض کاربران دیگر هستیم و مایلند از اسکریپت vPlus استفاده کنند ، سورس باز بودن یا به عبارتی اوپن سورس بودن اسکریپت VIP که ما آن را توسعه داده ایم یعنی اسکریپت vPlus می باشد !

زیرا اکثر اسکریپت های VIP سورس بسته هستند و کاربر یا وب مستر برای هر تغییر باید درخواست تغییرات ثبت نماید و توسعه دهنده با هر تغییر باید مجددا فایل را انکود کند که هزینه تراشی های خودرا نیز به همراه دارد !

محدود سازی دامنه و آیپی در دیگر اسکریپت ها

در اکثر اسکریپت ها ، محدودیت استفاده از دامنه و آیپی وجود دارد که پیاده سازی چنین حالتی نیاز به بستن سورس اسکریپت می باشد ولی ما کاملا سورس باز ارائه می کنیم و هیچ یک از فایل ها ، حتی یک خط هم سورس بسته نیست! در عوض روی پشتیبانی فنی خود تمرکز کرده ایم !

انتقال کاربران فقط با یک کلیک !

ما برای اکثر اسکریپت های VIP ، سیستمی طراحی کردیم تا درصورتی که شما مایل باشید از سیستم ما استفاده کنید و اطلاعات کاربران خودرا به سیستم ما انتقال دهید ، به راحتی بتوانیم برای شما این کار را انجام دهیم !

پشتیبانی فنی در وی آی پی سیستم

ما تضمین می کنیم زمانی که از سیستم ما استفاده می کنید ، پشتیبانی فنی عالی را تجربه خواهید کرد و کمتر زمانی پیش خواهد آمد که تصمیم به انتقال کاربران خود به سیستم دیگر کنید ؛ همچنین به دلیل بروز رسانی دائمی با داشتن پشتیبانی فنی همیشه پاسخگوی شما هستیم ! ما ایرادات شما را برطرف می کنیم و همیشه امکانات جدید به سیستم اضافه می کنیم !

راحتی در انتقال اطلاعات و انتقال کاربران

درصورتی که حتی زمانی مایل باشید دیگر از سیستم vPlus استفاده نکنید و به فکر انتقال کاربران خود به سیستم دیگری باشید ، تضمین می کنیم به راحتی می توانید کل اطلاعات خودرا منتقل کنید و هیچ پیچیدگی یا دردسری برای انتقال نخواهید داشت !

افزودن دیدگاه

آخرین نظرات