اپلیکیشن اسکریپت VIP

ا

دنیای امروز کسب و کارها دگرگون شده و روش های درآمدی متنوع و جدیدی در دسترس قرار گرفته اند. ارائه خدمات، فروش فایل و فروش حساب کاربری در ازای ارائه خدمات ارزش افزوده از مهم ترین بنیان های کسب و کاری نوین بر پایه بستر اینترنت به شمار می رود. با وجود نیاز روزافزون جامعه به دریافت اطلاعات، خرید فایل و دسترسی به داده ها، شما می توانید کسب درآمد بسیار خوبی از این راه داشته باشید. اسکریپت VIP در این مرحله از کسب و کار شما می تواند یک راهکار بسیار مناسب باشد تا شما بتوانید فایل و داده به مشتریان خود به فروش برسانید. این خدمت که از گذشته ارائه شده، در حال به روز رسانی بوده و در حال حاضر شما می توانید از خدمات جدید این حوزه یعنی اپلیکیشن اسکریپت VIP در راستای ارتقای کسب و کار خود استفاده کنید.

اپلیکیشن موبایل
اپلیکیشن موبایل

اپلیکیشن اسکریپت VIP چیست ؟

اپلیکیشن اسکریپت VIP، بستری نرم افزاری برای سیستم عامل اندروید است که قابلیت خصوصی سازی داشته و شما در راستای فروش فایل، حساب کاربری، اشتراک دسترسی به محتوای آنلاین و سایر خدمات آنلاین می توانید از آن استفاده کنید. اپلیکیشن به صورت آماده یا کد در اختیار شما قرار داده می شود. خصوصی سازی ظاهر گرافیکی امکان پذیر بوده و شما در راستای سیاست های کسب و کار خود می توانید امکانات مختلف را در دسترس کاربران خود قرار دهید. در ادامه با شما همراه هستیم تا بیشتر در خصوص این خدمات که به زودی از سوی VIP سیستم ارائه می شود، با شما اطلاعاتی را به اشتراک بگذاریم.

اپلیکیشن اسکریپت VIP برای کدام کسب و کارها مناسب است؟

در صورتی که کسب و کار شما در زمینه فروش فایل و اشتراک فیلم، سریال، موسیقی و غیره در حال فعالیت است، اپلیکیشن اسکریپت VIP حتما برای شما مناسب واقع خواهد شد. کسب و کارهای فعال در حوزه تولید محتوای غیر رایگان آموزشی که می خواهند دسترسی محدودی به کاربران بدهند و همچنین مراکز فروش فایل های دانلودی نیز می توانند از اپلیکیشن اسکریپت VIP استفاده داشته باشند.یا حتی اگر مایلید محتوای رایگان در اختیار کاربر قرار دهید ولی لینک اصلی آن مخفی بماند ، بازهم می توانید از این سیستم استفاده کنید.

مزیتِ داشتن اپلیکیشن

تصور کنید که شما یک کسب و کار فعال در حوزه فیلم و سریال (یا در هر حوزه ی دیگری که با فایل سر و کار داشته باشد) هستید. قطعا برای این که کسب درآمد داشته باشید، خرید و استفاده از خدمات در بازه زمانی مشخص برای شما سود بیشتری به همراه خواهد داشت. در این صورت اسکریپت VIP در اپلیکیشن موبایل می تواند به شما در همین راستا کمک کند. از سوی دیگر، مدرسان خصوصی و تمامی کسانی که محتوای غیر رایگان به اشتراک می گذراند، می توانند برای ساماندهی پروفایل کاربری مشتریان، دریافت اطلاعات مربوط به فایل های دانلود شده و غیره از این خدمات استفاده داشته باشند.

قابلیت های اپلیکیشن موبایل

  • ثبت نام سریع در اپلیکیشن
  • امکان ورود به حساب یا بازیابی رمزعبور از طریق اپلیکیشن
  • امکان تعریف Deep Link جهت دسترسی بهتر از طریق وب سایت
  • امکان دانلود فایل توسط کاربر
  • امکان مشاهده آنلاین فایل که می توانید فیلم یا هرگونه محتوای آموزشی باشد
  • امکان دسترسی به فایل توسط کاربر
  • اتصال به درگاه پرداخت آنلاین
  • امکان قرار دادن محدودیت دانلود یا مشاهده فیلم
  • اعمال قوانین اشتراک ، بر روی حساب کاربر در اپ موبایل
  • قابلیت ارسال تیکت و یا پاسخ دادن به آن
  • قابلیت به اشتراک گذاری اپلیکیشن در Google Play، بازار، مایکت و دانلود مستقیم

پخش آنلاین در اپلیکیشن اسکریپت VIP

کاربر شما در صورت داشتن اشتراک پخش آنلاین ، می توانید محتوای ویدئویی را که می تواند فیلم ، سریال یا هرگونه محتوای ویدئویی باشد را به صورت آنلاین مشاهده کند یا حتی می توانید یک فایل را به صورت زنده استریم کنید !

اپلیکیشن اسکریپت VIP را ارزان تر خریداری کنید

زمان انتشار رسمی و عمومی اپلیکیشن اسکریپت VIP در مردادماه 1401 خواهد بود. با این حال، شما می توانید با پیش خرید این خدمت، با پرداخت نیمی از هزینه اپلیکیشن اسکریپت VIP، از خدمات مربوطه استفاده داشته باشید. تمامی خدمات پشتیبانی از زمان انتشار زمان بندی شده و شما از پشتیبانی کامل محصول برخوردار خواهد بود. در زمان انتشار نهایی نیاز به پرداخت هزینه بروز نمی باشد و همان هزینه ای که آن را پیش خرید کرده اید کافی هست.

جهت استفاده از اپلیکیشن ، داشتن اسکریپت VIP الزامی هست ؟

بله ، جهت استفاده از اپلیکیشن ، باید اسکریپت VIP نسخه Final را از قبل داشته باشید.

امکان دریافت سورس اپلیکیشن وجود دارد ؟

بله ، با هزینه ی مجزا امکان دریافت آن وجود دارد.

اپلیکیشن با چه زبانی برنامه نویسی شده است ؟

با استفاده از React-Native برنامه نویسی شده است.

پیش خرید اپلیکیشن به چه صورت هست ؟

از طریق این لینک می توانید اپلیکیشن را با قیمت کمتر پیش خرید کنید.

درصورت پیش خرید اپلیکیشن ، در زمان انتشار باید مابقی هزینه را کامل پرداخت نمود ؟

خیر ، هزینه ای که برای پیش خرید پرداخت می کنید ، کافی هست.

2 دیدگاه

  • سلام
    من تریدر هستم و دارم چند ویدئو آموزشی ترید درست می کنم.
    می تونم از سیستم شما استفاده کنم ؟

    • سلام ، بله.
      هر محتوایی را می توانید اشتراکی یا برای فروش مجزا قرار دهید.
      با اپلیکیشن هم می توانید کار کاربر را راحت تر کنید.

آخرین نظرات