اسکریپت VIP پخش آنلاین

ا

اسکریپت VIP سامانه پخش آنلاین آن به شما اجازه ی پخش آنلاین با در نظر گرفتن شرایط اشتراکی شدن محتوای درحال پخش را به سادگی می دهد.

پخش آنلاین از این رو مورد توجه قرار می گیرد که می تواند حق انتخاب به کاربران بدهد؛ درواقع کاربران می توانند محتوای ویدئویی را مشاهده یا در صورت تمایل دانلود کنند. این قابلیت با در نظر گرفتن داشتن اشتراک پخش آنلاین به کاربر اجازه ی مشاهده ی محتوای ویدئویی را می دهد.

اسکریپت VIP و پخش آنلاین

اسکریپت VIP دارای قابلیت های گوناگونیست که یکی از آنها تولید اشتراک ویژه و کنترل دانلود می باشد. اما این کافی نیست ، زیرا وب سایت های دانلودی با محتوای ویدئویی مایلند کاربرانشان علاوه بر امکان دانلود بتوانند ، ویدئو که می تواند شامل فیلم یا سریال یا حتی محتوای آموزشی نیز باشد را کاربر به صورت پخش آنلاین نیز مشاهده کند. این قابلیت با تولید اشتراک متناسب با پخش آنلاین امکان پذیر می باشد. درواقع کاربر علاوه بر دانلود با داشتن آن اشتراک می تواند فیلم یا هر محتوای ویدئویی را نیز مشاهده کند.

پخش آنلاین

پخش آنلاین

در چه حوزه هایی می توان پخش آنلاین داشت ؟

سامانه پخش آنلاین ، حوزه های گسترده ای را می تواند پوشش دهد و موضوع آن اهمیتی در رفتار این سامانه ندارد، برای مثال شما می توانید وب سایت آموزشی در هر حوزه ای داشته باشید ، مثل آموزش برنامه نویسی که مایلید دوره های خودرا برای فروش قرار دهید یا ممکن وب سایت فیلم و سریال داشته باشید و مایل باشید فیلم یا سریال خودرا به صورت پخش آنلاین به دست کاربر نهایی خود برسانید پس به صورت کلی می توان گفت ، اگر محتوای ویدئویی دارید ، قابلیت پخش آنلاین برای آن فراهم شده است.

پخش آنلاین در تلویزیون هوشمند

اسکریپت VIP سامانه پخش آنلاین به سادگی در تلویزیون های هوشمند قابل پیاده سازی می باشد ، فقط کافیست شخص با تلویزیون هوشمند خود وارد وب سایت شما شده و در زمان مشاهده فقط باید نام کاربری و رمزعبور خودرا وارد کرده و محتوای ویدئویی مورد نظر را به راحتی مشاهده نماید.

اسکریپت VIP سامانه پخش آنلاین
مشاهده با تلویزیون هوشمند

اسکریپت VIP سامانه پخش آنلاین آن دارای زمان بندی لینک می باشد ، این قابلیت به شما اجازه می دهد تا از محتوای خود محافظت نمایید و علاوه بر اینکه لینک و محتوای شما به صورت عمومی قابل نمایش نیست همچنین پس از گذشت زمانی مشخص ، لینک از دسترس خارج می شود تا انتشار آن جلوگیری شود.

پشتیبانی از استریم آنلاین در سامانه پخش آنلاین اسکریپت VIP

باتوجه به اینکه سامانه پخش آنلاین از تمامی پسوند ها جهت مشاهده پشتیبانی می کند ، درصورتی که از سرویس های استریم استفاده می کنید و مایلید استریم خودرا به صورت اشتراکی در اختیار کاربران خود قرار دهید ، می توانید فایل استریم را در هاست یا سرور خود آپلود کرده و پخش کننده ی آن استریم خودرا به صورت اشتراکی در اختیار کاربر قرار دهید.

پخش آنلاین در تلفن همراه یا گوشی موبایل

پخش کننده یا پلیر انتخاب شده به راحتی در تمامی دستگاه ها قابل شناسایی و استفاده می باشد و کاربران می توانند در هر نوع دستگاهی مانند تبلیت یا تلفن همراه علاوه بر دانلود محتوای ویدئویی ، آن را مشاهده نیز بکنند و با توجه به بافر شدن محتوا ، در لحظه می توانند به هر ثانیه از ویدئو یا فیلم جابجا شوند.

بررسی امنیت در زمان پخش آنلاین

همانگونه که توضیح داده شد ، وظیفه ی اصلی اسکریپت VIP ، جلوگیری از نمایش هرگونه محتوا به صورت مستقیم می باشد ، در نتیجه لینک اصلی شما کاملا رمزنگاری شده می باشد و همچنین هر لینک دارای یک زمان اعتبار مشخص می باشد و درصورت ارسال لینک برای هر شخص دیگر ، با توجه به پارامتر های در نظر گرفته شده ، امکان مشاهده وجود نخواهد داشت.

مقایسه پخش آنلاین اسکریپت VIP با دیگر سرویس ها

با توجه به اینکه تا کنون هیچ یک از سرویس دهنده های موجود قابلیت پخش آنلاین را به سیستم خود اضافه نکرده اند، می توان گفت این قابلیت اولین بار هست که در سیستم VIP پیاده سازی شده است ولی با توجه به اینکه خیلی از وب سایت های معروف پخش آنلاین دارند؛ این سرویس را نمی توان با آنها مقایسه کرد زیرا مقیاس پذیری آن سرویس دهنده ها و نوع فعالیت آنها کاملا متفاوت می باشد.

سوالات متداول

اشتراک مخصوص به پخش آنلاین می توان ایجاد کرد ؟

بله ! با توجه به عکس زیر می توانید اشتراک مخصوص خودرا ایجاد کنید.پخش آنلاین

چه پسوند هایی قابلیت پخش آنلاین دارند ؟

تمامی پسوند ها مثل mp4 قابلیت پخش آنلاین دارند و می توانید از این سرویس جهت ایجاد پخش آنلاین استفاده کنید.

می توان زیر نویس به آن اضافه کرد ؟

بله ، کاربر می تواند اضافه کند.

سرور خاصی مورد نیاز هست ؟

خیر با ساده ترین سرور ها امکان پیاده سازی آن وجود دارد.

چگونه اسکریپت اشتراک ویژه یا اسکریپت VIP را خریداری کنم ؟

نسخه ی Final را از طریق لینک زیر می توانید خریداری کنید :
لینک

7 دیدگاه

  • عملا اسکریپت همه کارست.
    اینکه پخش زنده رو هم ساپورت می کنه واقعا عالیه.
    برای دوره های آموزشی خیلی عالیه

  • عالیه.
    فقط اینکه الان اضافه شده یا در آپدیت های بعدی به اسکریپت اضافه میشه؟
    اگه امکان اضافه کردن زیرنویس رو هم قرار بدید خیلی خوب میشه.
    چون چسباندن زیرنویس بصورت hardsub زمانبر هست.
    سپاس بابت زحمات شما

    • اگر تا نسخه ی 2.8 بروز رسانی کرده باشید ، زیرساخت آن فراهم شده و در نسخه ی بعدی پلیر به آن اضافه می گردد و قابل اجرا می شود.

  • سلام .
    لطفا بگید که قرار است پخش انلاین کی منتشرشود کامل تا ما اون روز پشتیبانی فنی رو تمدید کنیم

    • سلام
      پس از تست و بررسی و نهایی شدن آن بر روی سیستم قرار می گیرد و زمان مشخصی قابل ارائه نیست.
      ولی ارائه آن حتمی هست.

آخرین نظرات