سیستم فروش فایل با اسکریپت VIP

س

اسکریپت VIP خدمتی جدید ارائه شده در دسترس وب مستر ها بوده و می تواند به عنوان نقش مکمل برای CMS ها و سایر وب سایت ها به شمار می رود. سازگاری با انواع زبان های برنامه نویسی وب و CMS ها باعث می شود که تمامی کسب و کارهای فعال در حوزه فروش فایل بتوانند از این خدمات استفاده کنند. برای آشنایی بیشتر با قابلیت های اسکریپت VIP در ادامه ما را همراهی کنید.

فروش فایل

اسکریپت فروش فایل با CMS ها و زبان های برنامه نویسی سازگار است

خدماتی که از سوی اسکریپت VIP ارائه می شود، سازگاری کامل با زبان های برنامه نویسی و CMS ها دارد. گرچه که ما توصیه می کنیم برای راه اندازی سیستم دانلود فیلم و فایل از CMS ها استفاده نکنید، اما برای سازگاری بیشتر CMS ها با سیستم دانلود، اسکریپت VIP خدمات خود را به این سیستم های مدیریت محتوا ارائه می کند.

علاوه بر CMS ها، تفاوتی ندارد که برای طراحی سایت از کدام زبان برنامه نویسی یا کدام خدمات سرور استفاده می کنید، اسکریپت VIP سازگاری کامل با وب سایت شما خواهد داشت و شما قادر هستید برای مدیریت دانلود فایل ها، از این سرویس استفاده کنید.

فروش فایل با تمام پسوند ها !

پشتیبانی از انواع پسوند فایل نظیر .zip، .psd، .mkv، .jpg و غیره یکی از مهم ترین مزایایی است که برای اسکریپت VIP می توان بیان کرد. در واقع ما خدمات را مطابق با نیاز مشتری ارائه می دهیم و سعی بر آن داریم که با خلق موقعیت فروش مناسب، کسب و کاری به روز و حرفه ای را به شما ارائه دهیم. پس در صورتی که قصد دارید فایل به فروش برسانید، می توانید از اسکریپت VIP استفاده کنید.

فروش فایل با VIP
فروش فایل با اسکریپت VIP

مدیریت فروش فایل کامل

یک چالش مهم در رابطه با توسعه کسب و کارهای مربوط به فروش فایل ، ایجاد مدیریت کامل در پنل مدیریتی می باشد. این دغدغه مدیران کسب و کارها با اسکریپت VIP یا سیستم فروش فایل پاسخ داده می شود و شما قادر به استفاده از این خدمات خواهید بود. پس در صورتی که قصد دارید یک کسب و کار مدیریت شده داشته باشید، نسخه های Lite و Final را از قسمت دمو انتخاب کنید، با مشاهده جزئیات هر پلن، بسته به صرفه خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

سیستم فروش فایل و درآمد زایی از فایل کاربران

یکی از تکنیک های درامد زایی ، استفاده از فروش دیگران و دریافت پورسانت می باشد ! چطور ؟ در سیستم قابلیتی قرار گرفته تا کاربران شما بتوانند به واسطه ی شما فایل های خودرا برای فروش قرار دهند !

درواقع کاربر فایل خودرا در سیستم شما وارد می کند و به واسطه ی خودش قیمت گذاری انجام می شود و با تایید شما ، فایل برای فروش آماده می شود ! در نهایت شما پورسانت خودرا دریافت خواهید کرد !

سوالات متداول

  1. اسکریپت VIP چیست؟ سیستم مدیریت فروش فایل به کاربران به صورت مدیریت شده.
  2. چرا باید نسخه اسکریپت VIP خریداری کنیم؟ امکان استفاده در تمامی CMS ها، زبان های برنامه نویسی و وب اپلیکیشن ها در نسخه های اسکریپت VIP تعبیه شده. مدیران سایت ها می توانند سیاست گذاری دقیق فروش فایل را انجام دهند.
  3. نسخه های اسکریپت VIP به چند دسته تقسیم بندی می شوند؟ در حال حاضر، نسخه های Lite و Final برای سایت ها در دسترس می باشد و خریداران می توانند بسته به نوع نیاز خود از خدمات ما استفاده کنند.

افزودن دیدگاه

آخرین نظرات