پخش آنلاین در تلویزیون

پ

پخش آنلاین در تلویزیون یکی از روش های دسترسی به محتوای ویدئویی در اسکریپت VIP می باشد.این قابلیت ، پیشفرض بر روی اسکریپت موجود می باشد.

حالت پخش آنلاین

کاربر با داشتن اشتراک پخش آنلاین ، می تواند دسترسی به محتوای ویدئویی داشته باشد و بدون اشتراک پخش آنلاین قادر به دسترسی به پخش آنلاین نخواهد بود.

پخش در تلویزیون

پخش آنلاین در تلویزیون

برای پخش آنلاین دو نوع پلیر در سیستم وجود دارد که به صورت مجزا از یکدیگر قابل ارائه هستند :

پلیر پخش آنلاین ساده :

این پلیر مناسب پخش در سیستم های شخصی مثل لپ تاپ ، مانیتور با سایز حدودا 25 اینچ و یا گوشی های موبایل می باشد.

پلیر پخش آنلاین حرفه ای :

این مدل از پلیر هم مناسب گوشی های موبایل و … بوده و همچنین قابلیت پخش آنلاین در تلویزیون های هوشمند را نیز برخوردار می باشد.

زیرنویس در پخش آنلاین

در هر دو حالت پلیر قابلیت انتخاب زیرنویس از سیستم شخصی یا حافظه ی شخصی کاربر به انتخاب خود کاربر وجود دارد با این تفاوت که پلیر پخش ساده فقط از زیرنویس های SRT پشتیبانی می کند ولی پلیر حرفه ای فقط از زیرنویس های VTT پشتیبانی می کند که تبدیل هردو کاری بسیار ساده و بدون نیاز به دانش قبلی می باشد.

امنیت پلیر آنلاین

امنیت پخش آنلاین

پلیر آنلاین نیز همانند نرم افزار های دانلود همانند IDM و … عمل می کند ، با این تفاوت که نرم افزار های دانلود کننده ، فایل را دریافت و در اختیار کاربر قرار می دهد ولی پلیر محتوا را در اختیار کاربر قرار می دهد.

احراز هویت در زمان پخش آنلاین

قبل از ایجاد لینک مخصوص برای کاربر جهت پخش شدن محتوای ویدئویی ، کاربر به صورت کامل احراز هویت می شود و تنها درصورت اشتراک داشتن امکان دسترسی به محتوای ویدئویی را خواهد داشت و همچنین در زمان پخش نیز کاربر به صورت کامل ، اشتراک آن تحت نظر خواهد بود ، که این مورد بر عهده ی اسکریپت وی آی پی می باشد.

افزودن دیدگاه

آخرین نظرات