نکات بروز رسانی اسکریپت VIP

ن

باتوجه به اینکه در نسخه vPlus اسکریپت VIP تمام بروز رسانی به صورت خودکار انجام می شود ، لازم هست حتما نکاتی را در نظر بگیرید. اسکریپت اشتراک ویژه امکان محدود سازی بروز رسانی های خاص را دارا می باشد.

اسکریپت اشتراک ویژه
اسکریپت اشتراک ویژه

پشتیبان گیری قبل از بروز رسانی اسکریپت VIP

حتما قبل از هر بروز رسانی هم از فایل ها و هم از دیتابیس به صورت کامل پشتیبان گیری انجام دهید ، زیرا ممکن هست همیشه خطایی از قبل پیش بینی نشده رخ دهد و کل سیستم را دچار اختلال کند. همچنین بروز رسانی ها همیشه شامل فایل ها نمی شود و گاهی مربوط به دیتابیس نیز می شود ، به همین خاطر بهتر هست همیشه قبل از بروز رسانی پشتیبان گیری به صورت دقیق و کامل انجام شود تا درصورت هرگونه مشکل روند طبیعی وب سایت شما دچار مشکل نشود.

مخزن بروز رسانی

درحال حاضر این اسکریپت یعنی اسکریپت اشتراک ویژه فقط و فقط یک مخزن بروز رسانی فعال دارد و درصورتی که از مخازن دیگری در تنظیمات استفاده نمایید ، به طور قطع سیستم شمارا دچار مشکل خواهد کرد ، زیرا فایل های بروز رسانی از جای نا مشخص و نامعتبری دریافت خواهد شد.

چک سام (Checksum) بروز رسانی ها

قبل از ارائه بروز رسانی ما در این وب سایت چک سام یا همان Checksum بروز رسانی را قرار می دهیم ، با بررسی چک سام قرار داده شده در وب سایت و فایلی که شما دریافت کرده اید ، متوجه خواهید شد فایل بروز رسانی از طرف ما صادر شده است یا خیر که درصورت اشتباه بودن می توانید سریعا فایل پشتیبان خودرا برگردانید.

بروز رسانی های اختصاصی برای اسکریپت VIP

برخی از بروز رسانی ها کاملا اختصاصی برای یک یا چند کاربر می باشند ، این بروز رسانی ها معمولا به صورت عمومی چک سام آنها در وب سایت اعلام نمی شود و قبل از ارسال بروز رسانی به خود کاربر اطلاع رسانی می شود.

ویکی پدیا

افزودن دیدگاه

آخرین نظرات